divendres, 24 d’abril del 2009

3000 visites ja, són poques però per a mi ja em satisfant

Avui Coses Meves ha arribat a les 3000 visites, no és gran cosa, però per a mi és força important.
Com sempre agraeixo a tots els que feu clic a la meva pàgina i ara a seguir continuant escalant posicions. Del 3000 cap al 4000; no sé quan trigarà però el repte està llançat. Entre tots hem d'aconseguir les 4000 visites.
Procuraré actualitzar el bloc per poder fer realitat aquesta fita.
També si us agrada miraré de canviar el disseny actual pel que he fet com a prova a la pàgina d'ARXILAGUES, un bloc diferent amb continguts d'opinió sobre qualsevol tema d'interès. No sé si ho aconseguiré però l'esperança és el últim que es perd. D'il·lusió en tinc, espero que les idees em vinguin i que els meus blocs puguin aportar quelcom d'interessant o si més no, aquesta és la principal intenció al fer el bloc. Gràcies a tot@s.
Escolteu el missatge per tots vosaltres fent clic aquí