dissabte, 6 de setembre del 2008

Gràcies a tots per la vostra visita, gràcies amics i amigues, ja hem superat les 500 visites al bloc





Bé, vull donar les gràcies a tots els que bonament heu decidit fer una visita al meu bloc.
Sé, que no és un bloc monogràfic ans al contrari és un bloc on es tracten diversos temes, molts d'ells extrets d'altres pàgines d'Internet, però traduïts al català, per fer-lo més viu encara que altres diguin que sigui una llengua en perill: Jo no sóc cap entés en molts temes que tracto en el meu bloc, però sempre m'atrauen les curiositats i tot allò que pugui envoltar el món de la notícia.
Per expressar la meva gratitud us deixo un quants pensaments que parlen sobre aquest "defecte" que molts no tenen, espero que us agradin i una vegada més gràcies per la vostra visita a "Coses Meves"
“Un pot retornar un préstec d'or, però està en deute de per vida amb aquells que són amables” (Proverbi).
"La gratitud en silenci no serveix a ningú" (G.B. Stern).
"No pot respondre una altra cosa que gràcies i gràcies" (William Shakespeare).
"Jo sostindria que les gràcies són la forma més alta de pensament i que l'agraïment suposa una la felicitat duplicada quan mitjana la sorpresa" (G.K. Chesterton).
"Les úniques persones amb les quals hauries de correspondre són els quals t'han ajudat" (John I. Southard)
"M'agradaria agrair-t'ho de tot cor, però per a tu, el meu volgut amic /a, el meu cor no té fons" (Anònim).
"La gratitud és la memòria del cor" (Jean Baptiste Massieu).
"L'amabilitat és el llenguatge que els sords poden escoltar i els cecs poden veure" (Mark Twain)
"Tinc una estranya sensació, sinó és indigestió , crec que ha de ser gratitud" (Benjamin Disraeli)
“La satisfacció de trobar un sol agraït compensa les amargors de moltes ingratituds” (Modesto Lafuente)
“Cap home digne demanarà que se li agraeixi allò que gens li costa.” (Terenci)
“Venturós aquell a qui el cel va donar un tros de pa sense que li quedi obligació d'agrair-s'ho a un altre que al mateix cel“ (Miguel de Cervantes)
“Per desgràcia són més fàcils de comptar els qui recorden els beneficis que els qui els obliden” (Concepción Arenal)
“El benefactor crea drets en l'agraït” ( Honoré de Balzac)