diumenge, 1 d’abril del 2012

Coses Meves ja ha aconseguit més de 22.000 visites. Moltes gràcies!!


Tot i que aquest lloc, des de fa un temps no es  pot obrir amb el domini tk, degut a la nova política d'ús dels dominis TK. Coses Meves continua creixent en el nombre de visites. És veritat, que per un o altre problema afegit, en el darrer any no he publicat gaires articles i la periodicitat també és important, espero i desitjo que molt aviat torni a agafar un ritme més freqüent  i amb un contingut prou amè i amb un disseny més interactiu dels post publicats. Bé, aquesta és la intenció que tinc, com també enregistrar un nou domini tk per un any, per fer més fàcil l'accès al blog. Però la realitat és aquesta, de moment hem superat les 22.000 visites i això tot és gràcies a les vostres visites, de veritat no m'aturaré de dir, que sense vosaltres Coses Meves no tindria vida, per això us vull dir un cop més i amb majúscules: MOLTES GRÀCIES!!