divendres, 3 de desembre del 2010

Ja hem arribat a les 11.000 visites, gràcies de nou per fer-ho possible

Mica en mica, Coses Meves va obrint camí i cada vegada em sorprèn més que arribi a llocs, certament, impensables com :
Espanya
Estats Units

Alemanya

Països Baixos

Rússia

França

Croàcia

Regne Unit

Corea del Sud

Andorra
Canadà
Mèxic
Letònia
Albània
Sèrbia, entre altres de menys visites
Per això avui els hi dono les gràcies per haver donat un tomb pel meu blog, m'honora i m'agrada que algú es digni visitar Coses Meves, a tos i a totes, un cop més... Moltes gràcies.

Poco en poco, Coses Meves va abriéndose camino y cada vez me sorprende más que llegue a lugares, ciertamente, impensables cómo :
España
Estados Unidos
Alemania
Países Bajos
Rusia
Francia
Croacia
Reino Unido
Corea del Sur
Andorra
Canadá
México
Letonia
Albania
Serbia, entre otros países con menos visitas

Por eso hoy os quiero agradecer el haber visitado mi blog, me honra y me gusta que alguien se digne visitar Coses Meves, a todos y a todas, una vez más... Muchas gracias.