diumenge, 16 de novembre del 2008

Frases per reflexionar i riure

Màximes filosòfiques

-Si no ets part de la solució ets part del problema.
-Errar és humà, però tirar-li la culpa a l'un altre és mes humà encara.
- L'important no és saber, sinó tenir el telèfon del qui ho sap.
- Jo no sofreixo de bogeria... La gaudeixo a cada minut.
- És bo deixar el glop, el dolent és no acordar-se on.
- La intel·ligència em persegueix, però jo sóc més ràpid.
- Fuig de les temptacions... A poc a poc, perquè puguin aconseguir-te.
-La veritat absoluta no existeix i això és absolutament cert.
- Ningun ximple es queixa de ser-ho. No els ha d'anar tan malament.
- Estudiar és desconfiar de la intel·ligència del company del costat.
-Peix que lluita contra el corrent, mor electrocutat.
-Tot temps passat va ser anterior.
-Tenir la consciència neta és símptoma de mala memòria.
-El quil neix pobre i lleig, té grans possibilitats que al créixer se li desenvolupin ambdues condicions.
-Els honestos són inadaptats socials.
-L'esclavitud no es va abolir, es va canviar a 8 hores diàries.

Si la muntanya ve cap a tu... -Corre!!!! és un enfonsament.
-No sóc un complet inútil... Almenys serveixo de mal exemple.


Frases a mena d'acudit

Prou d'humor negre! (Ku Klux Klan)
La meva núvia és una gossa. (Pluto)
Aquí el qui no corre, vola. (Un terrorista) Ets l'única dona de la meva vida! (Adán)
Estic en cinta. (Scotch)
Se'm va espatllar el despertador! (La Bella Dorment)
És millor donar que rebre (Un boxador)
La meva mare és una arrossegada. (Una serpent)
Tinc el cor de pedra... (Una estàtua)
La llet engreixa. (Una embarassada)
Tinc nervis d'acer. (Robocop)
El cotxe mai reemplacés al cavall. (L'egua)
La mà ve moguda. (Parkinson)
El meu pare és un un bon físic. (Albert Einstein)
Mai vaig poder estudiar dret. (Geperut de Notre Dame)
Sempre vaig voler ser el primer. (Juan Pablo II)
Mama, és tot! (El Petit Larousse Il·lustrat)
Nostra mare és una lloba. (Ròmul i Rem)
Tinc tots els meus fills de cognom distint (Jordi Distint)
Hem batut a la competència. (Moulinex)
El meu nuvi és una bèstia. (La Bella)
La meva mama és una rata (Mickey)
Estic feta una vaca. (Un toro gai)
Estic fet trossos (Frankestein)
En casa ens barallem a cop de peus. (Kung Fu)
M'agrada la humanitat. (Un caníbal)
A la fi sols. (El Llaner Solitari)
Qui arribi primer és un fetus. (Els espermatozoides)
No veig l'hora d'anar-me. (Un cec)

Grafítiques

Les idees no es maten, es copien
Gràcies a Déu sóc ateu
El tercer món es mor de fam mentre que el primer i el segon ho fan pel colesterol
L'alcohol et mata lentament, no importa, tinc temps
Fora, ensorrem les drogues Signat: Els del soterrani
Els caps són com els núvols, quan es van el dia es posa bufó
Peix que lluita contra el corrent, mor electrocutat
Felicitats!
Les verges tenen molts nadals però cap nit bona.

Frases fetes


* Hagués preferit que m'eduquessin sexualment, al fet que m'ensenyessin els logaritmes, perquè dels logaritmes en faig tan poc ús...
* Si la revolució és l'orgasme dels pobles llavors som el poble de mai acabar.
* L'única prova que els psicoanalistes estan més entenimentats que els seus pacients és que ells són els qui cobren.
* No votis, el teu vot és la seva coartada.
* El meu no és complex, és calentor. Signatura: Edip.
* Les lleis són com les salsitxes. Millor no veure com van ser fetes..
* La mentida té potes curtes, però a molts llocs porta xanques.
* La terra és per a qui la treballa. La collita no.
* La justícia universal camina sobre rodes, o sigui que apart de cega, és paralítica.
* El neuròtic construeix castells en l'aire, el psicòtic els habita i el psicoanalista cobra el lloguer.
* A alguns llocs no hi falten clavegueres i sobren cagades!!!