diumenge, 17 d’agost del 2008

Lleis absurdes dels Estats Units: avui l'estat de Maryland

Lleis absurdes dels Estats Units: avui l'estat de Maryland
Avui aprofitant el record històric de “LA BALA DE BALTIMORE” m’agradaria afegir aquestes notes curioses de l’estat on va néixer Michael Phelps

1-No poden criar-se cards als jardins (i a casa meva? perquè he vist jo a cada element de Maryland que...)
2- És il·legal llançar bales de fenc des de la finestra d'un segon pis. ( m'imagino que alguna cosa asi sols pot succeir des de la finestra d'un paller, pel que prohibir-ho és absurd; però si és en una ciutat...qui cony es posa a pujar bales de fenc per l'escala solament per a després llençar-les per la finestra??)
3-És il·legal portar un lleó al cinema. (és que no vegis com es posen quan donen una peli de la Metro, es sortir el lleó a la pantalla i ja tens al teu lleó ploricant tota la peli...)
4-És il·legal copejar les pedres d'un parc. (al final les pedres es reboten, i comencen a deixar anar cops de puny a dreta i esquerra, així que no ens passem )
5-És una violació de les regles del parc anar sense mànigues pel parc. (uuui, les regles del parc, però quin respecte els hi tinc, les creà Salomó just després de gairebé forçar la divisió d'un nen per la meitat amb una espasa)