diumenge, 3 d’abril del 2011

Cada dia en sabem de noves: A la Xina, una ovella ha parit un gos

 Recordeu, quan de vegades us diuen, "això és un conte xinés" per entendre'ns i ser més clars "això és un cuento chino". Doncs, aquesta notícia potser ho és o no, ves a saber.
De moment, Telecinco i altres pàgines ho han publicar al seu  web.

És impossible però els propietaris d'una granja a la Xina asseguren que una de les seves ovelles ha parit un gos. L'animal en qüestió té llana com un be però la seva boca, nas, ulls, potes i cua s'assemblen més a les d'un gos.

El granger Liu Naiying assegura que el xai caní juga com els gossos. Després de l'arribada del misteriós animalet milers de persones acudeixen a la granja, a la província xinesa de Shaanxi, a veure'l a ell i a la seva mare ovella, segons recull el diari Daily Mail

El granger explica com va trobar l'animalet poc després d'haver nascut a les seves terres. "Jo era a la prada cuidant de les ovelles i vaig veure com un moltó llepava l'animal, em vaig acostar i el cadellet encara estava humit", diu Liu Naiying. "En aquell moment vaig comprovar que era un animal molt estrany, com un encreuament entre ovella i gos", afegeix.

Al principi el granger es va mostrar espantat perquè en 20 anys de professió no havia vist res semblant.

Yue Guozhang, investigador del Centre Ramader d'Investigació de la ciutat de Xian, assegura que el gos i l'ovella són espècies diferents i que és "impossible que una ovella quedi embarassada d'un gos". Guozhang creu que l'animal no és més que un be anormal.