diumenge, 4 d’octubre del 2009

Gràcies pel vostre suport i visites al meu bloc



Em permeteu que faci meves les paraules del llibre "El secreto"?
Amb aquestes paraules vull testimoniar tot el que pot significar el meu bloc per a tots els que el visiteu i també jo mateix, potser us semblarà una bajanada, però crec que sempre és bo conèixer els consells d'altres persones per ajudar-nos a superar a nosaltres mateixos.
Sense més preàmbuls, aquí teniu aquests breus consells, espero que siguin del vostre grat.

El Gran Secret de la Vida és la llei de l'atracció.
• La llei de l'atracció diu que el semblant, atreu al semblant,, AIXÍ QUE Quan tens un pensament, També estàs atraient pensaments semblants.
• Els pensaments són magnètics i una freqüència tenen. Quan penses, els pensaments són enviats a l'Univers i atrauen magnèticament A TOTES Les Coses Que Estan en la mateixa freqüència.
Tot el que enviem torna al seu origen: tu i nosaltres
• Ets com una torre de transmissió humana, que transmet una freqüència amb els seus pensaments. Si vols canviar alguna cosa en la teva vida, canvia de freqüència canviant els teus pensaments.
• Els teus pensaments actuals estan creant la teva vida futura. Allò en el que més penses o t'enfoques és el que es manifestarà en la teva vida.
• Els teus pensaments es converteixen en objectes.

Gràcies de nou pel vostre recolzament; entre tots hem aconseguit arribar a les 4000 visites.