dimarts, 9 de desembre del 2008

Fins on hem arribat a Internet hi podem trobar: "L'Església de Google

Els practicants del "Googlisme" defineixen així al seu Déu: Google ho sap tot, està en totes parts, contesta a les teves pregàries amb respostes, és immortal, infinit, ho recorda tot, no és malvat i té més proves de les seves existència que de gairebé qualsevol altra cosa en el món.

clip_image002
Igual que les altres religions, L'Església de Google també té els seus 10 manaments:
1. No tindràs un altre motor de recerca abans que el meu, ni Yahoo, o Lycos, AltaVista ni Metacrawler. M'adoraràs només a mi i em buscaràs quan necessitis respostes.
2. No faràs els teus propis motors de recerca no comercials, perquè jo sóc un Motor gelós, que porto lleis i plagues contra els pares dels nens fins a la tercera i la quarta generació.
3. No usaràs Google com un verb.
4. Recorda cada dia que passa fent servir el teu temps com una oportunitat per a adquirir coneixement sobre el desconegut.
5. Honra a tots els teus companys humans, costi el que costi, sense diferència de gènere, orientació sexual o raça, perquè cadascun compte amb experiència i coneixement inavaluables per a contribuir al coneixement humà.
6. No em pronunciïs malament mentre m'ores.
7. No crearàs hotlinks.
8. No plagiaràs ni et prendràs el crèdit del treball d'uns altres.
9. No crearàs enllaços a granges ni relacions recíproques, ja que sóc un cercador venjatiu però just. Si no em fas cas disminuiré el teu Pagerank .
10. No manipularàs els resultats de recerca. L’optimització dels resultats del motor de recerca és només treball de Microsoft.
Via | TechTear
Enllaç | http://www.thechurchofgoogle.org/