dilluns, 17 de maig del 2010

Una cançó per aquest Barça campió

Crec que tots els barcelonistes hi estaran d'acord perquè tos portem el Barça dins el nostre cor, per això per celebrar aquest recent títol del campionat de lliga us voldria fer avinent la lletra de la cançó de Jofre Bardagí sota el nom de:

PORTO EL BARÇA DINS EL MEU COR



Més de cent anys d'història
més que un sentiment
el blaugrana està dins meu
sempre present.

Són molts anys d'eufòria
anys de patiments, de victòries
de batecs, de bons moments.

És que som molt més que un club,
és aquest el nostre orgull,
jo porto el Barça, jo porto el Barça,
jo porto el Barça dins el meu cor.

Vine al nostre estadi, celebra el moment
d'estar junts, d'unir un país, d'unir una gent.
De fer-os prevaldre, de dir que el present...
És nostre!!! Que així és com juguem,
que junts podem.

Perquè som molt més que un club
és aquest el nostre orgull,
i porto el Barça, jo porto el Barça
jo porto el Barça dins el meu cor.

Jo porto el Barça dins el meu cor.
Jo porto el Barça dins el meu cor.