dimecres, 23 de juliol del 2008

Ronaldinho dóna les gràcies a tots els barcelonistes


EN UNA CARTA QUE PUBLICA LA WEB DEL MILAN
Ronaldinho: "Vull tornar al Camp Nou per a acomiadar-me"


En una carta que publica la web del Milan, 'www.acmilan.com', el jugador brasiler fa balanç de la seva etapa en el Barça
Ronaldinho ha tingut un gest encomiable amb el barcelonisme
Ronaldinho ha tingut un gest encomiable amb el barcelonisme
Una vegada en el Milan, Ronaldinho ha decidit fer una carta d'agraïment al F.C Barcelona i al seu entorn. El brasiler agraeix tot el viscut en la Ciutat Comtal, i la seva carta se centra principalment en l'aspecte esportiu.
Entre altres coses, en el document poden llegir-se les següents frases: "En primer lloc vull agrair als afeccionats tot el suport que he rebut. M'agrada fer gaudir a la gent jugant al futbol i estic content perquè en el Barça ho he aconseguit."
Ronaldinho es mostra satisfet, especialment per haver aconseguit la Pilota d'Or i el FIFA World Player, durant la seva etapa en el club. "Dono les gràcies perquè aquí he viscut alguns dels anys més feliços de la meva vida".
La carta finalitza amb una definició del que és el futbol segons el brasiler: "El futbol és un joc i una festa, un esport per a gaudir. Al futbol es juga amb un somriure. Aquest és per a mi el veritable significat. Gràcies per haver somrigut amb mi".
A continuació els oferim la traducció del document:
"En primer lloc voldria expressar el meu agraïment a l'afició del Barça. He notat sempre el seu afecte. He estat molt feliç a Barcelona perquè la seva gent sempre m'ha transmès excel·lents sensacions. M'he sentit acompanyat en aquest camí i això m'ha donat força en tot moment. He gaudit jugant a futbol en el Barça i m'ha agradat fer gaudir a tots els afeccionats. M'he sentit prop de la gent del FC Barcelona que sempre m'ha mostrat el seu afecte. Em quedo amb la il·lusió d'un dia poder acomiadar-me en el Camp Nou.
Em vaig a un gran club, però amb una certa pena per deixar els llocs en els quals he estat feliç, en els quals hem compartit triomfs, però sobretot, emocions. Els brasilers juguem a futbol també per a fer feliços als altres. Aquest ha estat un dels meus objectius i em dono per satisfet per haver-ho aconseguit.
També voldria agrair el suport que he trobat en cadascun dels jugadors amb els quals he compartit vestuari. Per a mi ha estat un honor jugar amb futbolistes de tan alta qualitat professional, però sobretot humana. Amb molts, no només hem estat companys, sinó també amics. Hem estat un gran grup i tots han aportat el seu petit gra de sorra a l'èxit. Cap jugador guanya res sòl. Haig d'agrair als meus companys i al club els trofeus individuals que m'han atorgat en aquesta etapa, especialment guardo un grat record de la Pilota d'Or i el FIFA World Player. Gràcies perquè aquí he viscut uns dels millors anys de la meva vida.
No voldria oblidar-me dels tècnics, els massatgistes, els metges, els utillers, els empleats perquè ells són també part del triomf. Faig també extensives les gràcies als dirigents que m'han recolzat i a la premsa que m'ha acompanyat al llarg d’aquests anys.
Em quedo amb els millors moments d'una etapa excepcional. Hi ha hagut molts, moltíssims. M'ha agradat ser feliç a Barcelona i amb el Barcelona. Guardaré en el meu cor tant afecte. El futbol és un joc, és una festa, és un esport per a gaudir i fer gaudir. Cal jugar al futbol somrient. Així ho hem entès. Gràcies per somriure amb mi."
Ronaldinho


2 comentaris:

Anònim ha dit...

Deixa ja el Ronni que es un manta, i digues que faries amb Messi, el faries venir o el deixaries que es lesiones als Olímpics
jony

Jaume58 ha dit...

Va per tu anònim, no sé qui ets però tens raó crec que el Ronaldinho ja és aigua passada, trobo molt bé la decisió del TAS per altra banda, però no el tindríem que necessitar amb l'equip que ens ha tocat crec que no tenim que tenir por. Jo crec que aquesta temporada vinent el Barça té que demostrar el qu és, un club senyor. Si tinguessim 11 Messis tot ens aniria més bé, pero com no el tenim ens hem de conformar amb les quatre canyes que molts voldríen, res més i visca el Barça